Амазон ја објасни причината за падот на својот облачен сервис AWS кој овој месец предизвика прекин на интернет услуги, вклучувајќи онлајн банкарство, владини веб-страници, социјални мрежи и сервиси за достава на храна.
Според објаснувањето на AWS, проблемот бил предизвикан од грешка во автоматизациониот софтвер, која предизвикала каскадни последици. Клиентите, меѓу кои и Signal, не можеле да се поврзат со DynamoDB, систем кој складира податоци на корисниците.
AWS наведе дека причината била „латентен дефект во автоматскиот систем за DNS управување“ (DNS – систем за превод на веб-адреси во IP адреси). DNS автоматизацијата избришала DNS записи за регионалниот крај, што го онеспособило DynamoDB и другите сервиси. Грешката не се поправила автоматски и било потребно рачно интервенција од операторите.
Проблемот погодил голем број AWS сервиси во регионот Северна Вирџинија, а ефектот врз веб-страниците и апликациите траел 14,5 часа. Повеќе од 8 милиони корисници пријавиле проблеми, а околу 2.000 веб-страници и апликации, вклучувајќи Signal, Roblox, Snapchat и британскиот даночен веб-сервис, биле погодени, според Downdetector.
Инцидентот го поттикна вниманието на експертите за технологија кон зависноста на Европа од еден облачен сервис и ја нагласи потребата за развој на сопствени облачни инфраструктури.
