Новото финансирање ја носи вкупната инвестиција на технолошкиот гигант на 8 милијарди долари, иако Амазон ќе ја задржи својата позиција како малцински инвеститор, според Anthropic, компанија со седиште во Сан Франциско зад моделот за разговор и вештачка интелигенција Claude.
Веб-услугите на Amazon, исто така, ќе станат „примарен партнер за облак и обука“ на Anthropic. Отсега па натаму, Anthropic ќе ги користи чиповите AWS Trainium и Inferentia за обука и распоредување на своите најголеми модели со вештачка интелигенција.
Anthropic е компанијата зад Claude – еден од чет-ботите кој, како ChatGPT на OpenAI и Gemini на Google, експлодираше во популарност. Стартапите како Anthropic и OpenAI, заедно со технолошките гиганти како Google, Amazon, Microsoft и Meta, се дел од трка за развивање на генеративна вештачка интелигенција за да се осигура дека нема да заостанат на пазарот за кој се предвидува дека ќе надмине 1 билион (1000 милијарди) долари приход во рок од една деценија.
Некои, како Microsoft и Amazon, поддржуваат стартапи за генеративна вештачка интелигенција со големи инвестиции, и работат на внатрешна генеративна вештачка интелигенција.
Партнерството објавено во петокот, исто така, ќе им овозможи на клиентите на AWS „ран пристап“ до функцијата Anthropic за фино подесување со сопствените податоци на Claude. Тоа е единствена придобивка за клиентите на AWS, според објавата на блогот на компанијата.
Во март, инвестицијата на Амазон од 2,75 милијарди долари во Anthropic беше најголемата надворешна инвестиција на компанијата во нејзината тридецениска историја. Компаниите најавија почетна инвестиција од 1,25 милијарди долари во септември 2023 година.
Амазон нема место во одборот на Anthropic.
Веста за дополнителната инвестиција на Amazon доаѓа еден месец откако Anthropic објави значајна пресвртница за компанијата: агенти за вештачка интелигенција кои можат да користат компјутер за да ги завршат сложените задачи како што би го направил човекот.
Новата способност за употреба на компјутер на Anthropic, дел од двата најнови модели со вештачка интелигенција, им овозможува на нејзината технологија да интерпретира што е на компјутерскиот екран, да избира копчиња, да внесува текст, да навигира на веб-локации и да извршува задачи преку кој било софтвер и прелистување на интернет во реално време.
Алатката може да „користи компјутери во основа на ист начин како и ние“, изјави Џеред Каплан, главен научен директор на Anthropic, во интервју за CNBC минатиот месец, додавајќи дека може да извршува задачи со „десетици, па дури и стотици чекори“.
Amazon имаше ран пристап до алатката, изјави Anthropic за CNBC во тоа време, а раните клиенти и бета-тестерите ги вклучија Asana, Canva и Notion. Компанијата работеше на алатката од почетокот на оваа година, според Каплан.
Во септември, Anthropic го претстави Claude Enterprise, неговиот најголем нов производ од дебито на чет-бот, дизајниран за бизниси кои сакаат да ја интегрираат AI на Anthropic. Во јуни, компанијата дебитираше со својот помоќен модел со вештачка интелигенција, Claude 3.5 Sonnet, а во мај го претстави својот план „Team“ за помалите бизниси.
Минатата година, Google се обврза да инвестира 2 милијарди долари во Anthropic, откако претходно потврди дека презел 10% од акциите во стартапот.