Акциите на модниот ланец H&M скокнаа за 10 проценти откако објавија поволни резултати за третиот фискален квартал, што потврди дека стратегијата за закрепнување под водство на извршниот директор Даниел Ервер се исплатува.
H&M објави зголемување од 40 проценти на оперативната добивка на годишна основа, на 4,9 милијарди шведски круни (околу 444 милиони евра), што е далеку над очекувањата на аналитичарите на LSEG кои прогнозираа 3,7 милијарди круни.
Приходите од продажба за периодот од јуни до август 2025 година изнесуваа 57 милијарди круни, додека пазарот очекуваше 56,8 милијарди, објавува CNN.
Резултатите покажуваат дека H&M постепено се опоравува по неколку години предизвици со растечки трошоци и конкурентски притисок, првенствено од шпанскиот Inditex, сопственикот на Zara.
На почетокот на месецот, Inditex објави девет проценти зголемување на нето добивката на годишно ниво во првата половина од 2025 година, на 3,5 милијарди евра, со што ја потврди својата лидерска позиција во глобалната малопродажба на облека.
Шпанската фирма продолжува да води во однос на профитабилноста и флексибилноста на синџирот на снабдување, но скокот на акциите на H&M укажува на враќање на довербата на инвеститорите во шведскиот конкурент.