Министер за градежништво, транспорт и градежништво Горан Весиќ, во јули годинава изјави дека за нејзина реконструкција се инвестирани 65 милиони евра, а изградени се и нови платформи. Бројот на патеки е зголемен од девет на 12.Реконструкцијата беше најавена во 2021 година, а почна во 2022 година.
Најавено беше дека ќе се реновираат првите три станици, како и 10. и 11. колосек, а потоа ќе се изгради нова платформа и настрешница, обнова на подови, ѕидови и покрив, како и енергетско реновирање на објектот, замена на фасадата и столарија.
Неколку часа по несреќата во Нови Сад, Министерството соопшти дека урнатата настрешница не е дел од реконструкцијата.
Само четири месеци од пуштањето на новата железничка станица во Нови Сад по реконструкцијата, вчера се урна настрешницата на влезот, по што загинаа најмалку 14 лица, а повеќе од 30 се повредени од кои неколкумина се во лритична состојба.
Меѓу загинатите е и македонскиот државјанин Васко Саздовски.