Филмот 24 Hour Party People, во режија на Мајкл Винтерботом, не следи традиционална биографска структура. Напротив, тој е анархична, саморефлексивна и често иронична хроника на културната и музичката експлозија што го обележа Манчестер од доцните 1970-ти до почетокот на 1990-тите. Овој револуционерен период, обликуван од бендовите Joy Division, New Order и Happy Mondays, е прикажан низ призмата на еден од неговите највлијателни, но и најконтроверзни актери – Тони Вилсон. Комбинирајќи факти и фикција, документарна естетика и сатиричен тон, Винтерботом создава постмодерен мозаик на едно време, еден град и една идеја.

Во срцето на наративот стои Тони Вилсон – харизматичен, саркастичен и често самобендисан медиумски продуцент, визионер и културен ентузијаст. Стив Куган го оживува Вилсон со суптилна мешавина од иронија и човечка ранливост. Преку мета-наративниот пристап, Вилсон постојано го крши „четвртиот ѕид“, директно обраќајќи се на гледачот – раскажува, коментира, па дури и ја ревидира сопствената верзија на историјата. Така, филмот станува свесен за сопствената наративна нестабилност, а вистината се претставува не како фиксирана категорија, туку како подвижна конструкција – динамичен процес на селекција, монтажa и заборав.
Звучната подлога не служи како обичен украс, туку како естетски и ритмички двигател на филмскиот организам. Од морничавата, минималистичка темнина на Joy Division, преку електро-еуфоријата на New Order, до хедонистичката дезориентација на Happy Mondays, музиката ја обликува и неговата визуелна и наративна текстура. Винтерботом користи рачна камера, динамична, често хаотична монтажа и архивски снимки, создавајќи органска, но фрагментирана естетика која ги разградува границите помеѓу документ и фикција, реалноста и медијската репрезентација.
Она што 24 Hour Party People го издвојува од конвенционалните музички биографии е неговиот субверзивен однос кон историјата. Наместо да реконструира „вистинска“ историја, филмот ја проблематизира и пародира. Манчестерската сцена се прикажува како музички феномен, како симболичен простор на отпор, трансгресија и митологизирање. Винтерботом не нуди хронолошка репродукција на настаните. Тој креира филмска интерпретација на нивната енергија, дух и културна резонанца – нешто што можеби не е „точно“ во историски смисол, но е вистинито во емотивен и колективно имагинарен контекст.
24 Hour Party People е многу повеќе од музичка хроника или биографски портрет – тоа е филм кој размислува за природата на сеќавањето, за тензијата меѓу фактот и митот, уметноста и комодификацијата. Со постмодерна флексибилност, мета-наративна свесност и заразна енергија, Винтерботом ја реконструира манчестерската сцена, ја ревитализира, претворајќи ја во аудиовизуелна легенда која резонира и денес. Филмот потсетува дека секој културен момент, колку и да бил хаотичен, може да стане мит – особено ако се раскаже на доволно субверзивен, духовит и инспиративен начин.