12 совети како да станете подобри во користењето на ChatGPT

Од лансирањето минатиот ноември, ChatGPT стана навидум сеприсутен. На работа, луѓето ја користат алатката на OpenAI за да развијат код, да генерираат маркетинг материјали и да креираат планови за часови. Стана толку популарна што компаниите сега вработуваат работници кои имаат експертиза за ChatGPT за да ги подобрат своите резултати.

И во нивниот секојдневен живот, луѓето се обраќаат кон четботот за помош за губење на тежината, датуми за летање и одложување на стареењето.

Но, ChatGPT не секогаш ги дава посакувани резултати, а технологијата може да биде склона кон грешки и дезинформации. Сè се сведува на барањата што корисниците ги ставаат во ChatGPT.

„Ако навистина сакате да генерирате нешто што ќе биде корисно за вас, треба да направите повеќе отколку само да напишете генеричка реченица“, изјави за Insider Жаклин Де Стефано-Тангора, консултант што користи ChatGPT за да обезбеди нови договори.

Insider ги праша ентузијастите за вештачка интелигенција, тренерите за ChatGPT и работниците кои го користат четботот за совети како да го натерате ChatGPT да го прави она што го сакате.

  1. Доделете специфична улога на ChatGPT

ChatGPT најдобро функционира кога ќе му доделите личност – како што е одредена работна улога – вели Џејсон Гулја, претседател на советот за вештачка интелигенција на колеџот Беркли кој ги учи клиентите како да користат ChatGPT.

Роб Креси, основачот на компанијата за обука за вештачка интелигенција GPT Leaders, за Insider вели дека треба да „разговарате со ChatGPT како  со вработен“ за да помогнете во остварувањето на одредени цели или задачи.

За да го направите ова, Гулја им предлага на корисниците да напишат барање што вклучува специфичен, конкретен опис на личноста што сакате да ја преземе четботот. Започнете го вашето барање со „одговарајте како професор“ или „одговарајте како маркетинг професионалец“, проследено со опис на посакуваниот исход.

  • Бидете конкретни – и давајте му на ботот само по една задача

Откако ќе му дадете улога на ChatGPT, изгответе го барањето за да може да постигне единствена задача како што е пишување мотивационо писмо од 300 зборови или генерирање рецепт за вечера полна со протеини.

„Не барајте да прави премногу одеднаш“, вели Креси.

Ако сте професионалец во маркетинг и сакате ChatGPT да создаде листа на емаил адреси, Пеги Дин, уметник кој води курс ChatGPT за креативци, препорачува да се направи концизно и детално барање

Ако побара од ChatGPT да креира маркетинг кампања, таа рече дека во нејзиното барање вклучува целна публика, клучни карактеристики и повици за акција.

„Клучно е да имате јасна идеја за тоа што се надевате да постигнете“, изјави Дин за Insider.

  •  Рафинирајте ги вашите барања врз основа на претходните резултати

Ако одговорот на ChatGPT не е баш тоа што го барате, Креси рече дека ќе го надоградува барањето со фино подесување на првичниот текст. Овој процес тој го нарекува „лупење на кромид“.

„Не плашете се да ги усовршите вашите инструкции“, рече ДеСтефано-Тангора. „Ако првичниот одговор не одговара на вашите очекувања, преформулирајте го барањето, додајте повеќе детали или разјаснете го контекстот“.

Ако одговорот на барањето во кое се бара ChatGPT да „предложи добра книга“ е премногу нејасен, пренасочете го на нешто како: „Како некој што сака мистериозни романи со силни женски водечки ликови, како што е серијата Мис Марпл на Агата Кристи, може ли да предложите други слични книги за да уживам?”.

  •  Обезбедете контекст

Упатствата за ChatGPT треба да вклучуваат контекст како што се историски информации, кориснички профили, параметри или какви било релевантни детали за да го водат неговиот одговор, рече ДеСтефано-Тангора. Колку поконкретно, толку подобро.

Барањето ChatGPT да „предложи рецепти за вечера“, ќе доведе до генерички резултат. Наместо тоа, ДеСтефано-Тангора предлага да го измените тоа барање и да напишете: „Како некој кој сака да пробува нови кујни и има посебна наклонетост кон зачинета храна, дали можете да предложите возбудливо мени за вечера за мојот следен викенд за средба со моите пријатели?

Ако сакате да го примените ChatGPT во вашиот бизнис, Креси предлага создавање „документ за најдобри практики“ кој вклучува детали за тоа кој сте, што правите и како „звучи“ на вашиот бренд. На тој начин, корисниците можат да ги копираат информациите во четботот секогаш кога ќе започнат нов разговор.

  • Разложете го саканиот резултат во серија чекори

Иако е најдобро барањата да бидат специфични и да вклучуваат контекст, пишувањето долга порака може да биде контрапродуктивно, вели Гулја.

За да се избегне ова, Гулја предлага да го разложите посакуваниот резултат во низа чекори. На тој начин, ако четботот генерира грешки, корисникот може точно да одреди што точно четботот можеби не разбира.

„Ова ви овозможува да го потврдите секој чекор пред да продолжите, да го коригирате курсот кога е потребно“, рече Гулја.

Ако целта е да се користи ChatGPT за генерирање на широко читан блог пост, корисникот треба да побара од четботот прво да истражи кои термини за оптимизација најверојатно ќе направат статијата да се појавува на врвот на резултатите од пребарувачот. Во посебна порака, замолете го да го примени она што го научил на објавата на блогот.

  •  Прашајте го ChatGPT за совет како подобро да ги пишувате барањата

За да се уверите дека вашето барање е колку што може темелно, Дин предлага да го прашате ChatGPT кои други детали му се потребни од корисникот за да го произведе најдобриот резултат.

Откако ChatGPT ќе генерира одговор, кажете му на четботот што ви се допаѓа и што не ви се допаѓа во врска со резултат и побарајте од него „да побара дополнителни резултати, уредувања или измени“.

  •  Дајте приоритет на јасноста и прецизноста

ДеСтефано-Тангора предлага корисниците на ChatGPT „експлицитно да ги наведат вашите очекувања во рамките на барањето“ со додавање прецизни зборови.

„Јасните и конкретни инструкции водат до порелевантни и корисни одговори“, рече таа.

Прашањето „спореди користење на рерна наспроти микробранова печка за подготвување вечера“ треба да се прилагоди на „дали можеш да ги споредиш и да ги спротивставиш предностите и недостатоците од користењето на традиционална печка наспроти микробранова печка за подготовка на семејна вечера?“

  •  Користете речник

За прецизно да го напишете вашето барање, Ана Бернштајн, инженер за барања во алатката за пишување со генеративна вештачка интелигенција Copy.ai, предлага да користите речник за да ги пронајдете зборовите што можат да ги зголемат вашите шанси да го добиете она што го сакате од четботот.

„Не се откажувајте од концептот само затоа што вашето прво барање не го доби резултатот што го посакувавте“, изјави Бернштајн за Insider. „Често, наоѓањето на вистинскиот збор или фраза може да го отклучи она што го барате“.

  •  Обрнете внимание на глаголите

Речникот може да ви помогне да најдете глаголи кои јасно ја изразуваат вашата намера. На тој начин, вештачката интелигенција има поголеми шанси целосно да го разбере вашето барање, вели Бернштајн.

Таа рече дека пораката што ја вклучува фразата „скрати го ова“ е посилна од „препиши го ова за да биде пократко“.

  1.  Бидете љубезни, но директни

Додека корисниците на ChatGPT може да имаат различни стилови на разговор, Гулја вели дека разговорот со вештачката интелигенција користејќи љубезен, директен јазик – како да му пишувате на пријател – дава најдобри резултати.

„Тоа ме става во поколаборативен, пофлексибилен начин на размислување“, рече тој.

Кога комуницирате со четботот за, да речеме, совети за тоа како професорите од колеџ можат да ги подобрат своите вештини, Гулја предлага да пишувате ласкави коментари.

Откако четботот ќе ви даде одговор што ви се допаѓа, изразете благодарност велејќи нешто како „Ова е одлично. Ви благодарам многу!“ проследено со барање да се направат ревизии на неговиот резултат.

  1.  Проверете и дотерајте го тонот на резултатот и нивото на сложеност

Ако користите ChatGPT за да генерирате текстови или натписи за објавите на социјалните медиуми, погрижете се да го измените тонот на содржината за да резонира со вашата целна публика, изјави за Insider, Ешли Куто, маркетинг професионалка кој го користи четботот за да го намали обемот на работа.

Куто открива дека најдобрата маркетиншка копија треба да биде на ниво од петто или шесто одделение, кое вклучува „кратки реченици и параграфи, разговорен тон и едноставен јазик“.

За да го направите ова, Куто препорачува да побарате од ChatGPT да ги „промени нивото и тонот на читање“ откако ќе ви даде првичен одговор.

  1.  Дајте му ChatGPT преглед што треба да генерира

Ако сакате ChatGPT да генерира подолги објави, Куто предлага да ѝ се даде на вештачката интелигенција специфична структура и преглед. Таа рече дека колку поконкретни можете да бидете со вашите упатства, толку подобар ќе биде неговиот резултат.

Еве едно барање што го користи Куто за да генерира блог за компанијата:

„Следејќи ја оваа структура на приказна – 1. Заробете го срцето, 2. Поставете тензија, 3. Решете ја напнатоста, 4. Завршете со нудење вредност – напишете приказна од 1.000 зборови на ниво на читање од петто одделение во прво лице кое ги користи следните информации…“.

Извор: Insider

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни