Според предлогот презентиран на состанокот на работната група, кој беше отворен за медиумите, локалните образовни одбори ќе имаат можност да изберат помеѓу традиционалните печатени и дигиталните учебници за училиштата.
Во моментов, дигитални верзии на учебници, достапни на таблети и со дополнителни видео и аудио содржини, се користат како дополнителни материјали за настава по англиски јазик и математика за учениците од петто до деветто одделение, почнувајќи од април 2024 година.
Работната група на Министерството за образование, култура, спорт, наука и технологија ќе продолжи со разгледување на можноста за комбинирано користење на печатени и дигитални учебници во истите училници, а до крајот на март ќе го состави својот привремен извештај.
Други теми кои ќе бидат разгледувани вклучуваат и прашањето до кој степен информациите поврзани со QR кодови можат да се сметаат за дел од учебничкиот материјал.