Хелоу Кити прослави 50 години

Хелоу Кити денеска, на 1 ноември, го слави својот 50-ти роденден. Во текот на децениите, таа еволуираше од мал лик на чанта до културен амбасадор и глобален феномен на поп културата.

Во 1974 година, 24-годишната Јуко Шимизу се придружи на јапонската компанија наречена Lamanashi Silk Company, специјализирана за гумени сандали украсени со принтови од јагоди.

Ребрендирајќи се како Sanrio, тие ангажираа тим од млади креативци, надевајќи се дека ќе развијат некои нови, профитабилни дизајни. На Шимизу ѝ беа потребни само неколку дена за да го создаде цртаниот филм што ќе ја промени судбината на Sanrio.

Хелоу Кити дебитираше на мала прозирна винилска чанта за монети, која се продаваше за помалку од еден долар. Денес, постои само еден оригинален примерок од оваа чанта и Sanrio го чува во безбеден трезор во своето седиште во Токио. Белата мачка без уста, со црвен лак и безизразно лице, стана инстант хит.

Нејзиното целосно име е Кити Вајт. Родена е во предградијата на Лондон, каде што живее со нејзините родители и сестрата близначка Мими. Иако многумина би можеле да претпостават дека Хелоу Кити е Јапонка, основачот на Sanrio Шинтаро Цуџи сакал ликот да има универзална привлечност. Бидејќи британската култура беше во тренд во Јапонија во 1970-тите, Sanrio ѝ даде англиско име и потекло.

И не, таа не е мачка. Таа е, всушност, девојка. Вишиот потпретседател за маркетинг и бренд менаџмент на Sanrio, Џил Кох, збуни многу фанови ова лето. Таа има осум години и има домашно милениче мачка по име Шарми Кити.

Јуко Шимизу ја создала Хелоу Кити без уста за да им овозможи на фановите да ги проектираат своите емоции врз неа, правејќи ја блиска без оглед на чувствата на тие кои ја гледаат. Без разлика дали сте дете во Токио или Лондон, нејзиното безизразно лице го зборува истиот јазик. Секој може да најде утеха во нејзиниот имиџ.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни