Бијонсе објаснува зошто веќе не сниима музички видеа: Фокусирајте се на гласот

Од моментот кога дуваше гума за џвакање во Crazy In Love до денот кога уништи флота од автомобили со безбол палка во Hold Up, Бијонсе создаде некои од најнезаборавните музички спотови на поп музиката.

Нејзиното мајсторство на медиумот беше на ниво на она на Мадона и Мајкл Џексон во 1980-тите – со видеата за нејзиниот албум „Лимонада“ како моќна прослава на црната жена и женската моќ.

Потоа, наеднаш, таа застана. Нејзините последни два албума, Renaissance и Cowboy Carter, останаа без визуелни елементи, оставајќи ги фановите збунети.

Сега, Бијонсе ја објасни својата одлука во ретко интервју за магазинот GQ, велејќи дека не сака нејзините видеа да станат „одвлекување од квалитетот на гласот и музиката“.

„Мислев дека е важно во време кога сè што гледаме е визуелно, светот да може да се фокусира на гласот“, рече ѕвездата.

Таа објасни дека нејзините неодамнешни изданија – кои се обидуваат да го контекстуализираат придонесот на црните музичари кои честопати се занемаруваат во жанровите како хаус, диско и кантри – треба да останат сами.

„Музиката е толку богата со историја и инструментација. Потребни се месеци за да се свари, истражува и разбере. На музиката ѝ треба простор за да дише самостојно“, рече таа.

Таа додаде дека, особено за Renaissance, концертното искуство во живо е поважно од снимањето музички спотови.

Албумот, објавен во 2022 година, е напишан за време на пандемијата и е замислен како „место за сонување и наоѓање бегство во страшно време за светот“. Турнејата која следеше и филмот од турнејата објавен во кината минатата година, беше замислен како момент на заедницата и катарза за нејзините следбеници.

„Фановите од целиот свет станаа визуелни“, изјави Бијонсе за GQ.

„Сите ја добивме визуелноста на турнејата.“

Интервјуто, направено за да го промовира новиот бренд на виски на ѕвездата, е првпат Бијонсе долго да зборува за својата кариера по заедничкото интервју со нејзината сестра Соланж во 2017 година.

Таа во голема мера се повлече од интервјуата околу 2013-2014 година, наместо тоа, одлучи да пишува лични есеи за публикации како Вог, или да им се обраќа на обожавателите директно на социјалните мрежи.

Таа откри дека се откажала од месото (освен мисирка) во текот на летото и накратко се осврна на заканата од вештачката интелигенција, велејќи дека неодамна слушнала песна генерирана од вештачка интелигенција која звучела толку многу како неа, што била загрижена и исплашена.

Ѕвездата, исто така, зборуваше за нејзините напори да го заштити своето семејство од медиумите.

„Една работа на која работев исклучително напорно е да се погрижам моите деца да имаат што е можно повеќе нормалност и приватност, осигурувајќи се дека мојот личен живот нема да се претвори во бренд.“

„Многу е лесно за познатите да ги претворат нашите животи во перформанс уметност. Направив екстремен напор да останам доследна на моите граници и да се заштитам себеси и моето семејство. Ниту една сума пари не вреди колку мојот мир“.

Извор: Би-Би-Си

Најново

Последни колумни