„Предизвик е да се обидете да имате едноставен разговор лице в лице“.
„Тие се кријат зад компјутер кога разговорот во лице би бил подобар“.
„Ние се бориме да ја ангажираме нашата помлада работна сила и да ги натераме да се чувствуваат поврзани со своите колеги“.
Мојот тим и јас неодамна разговаравме за трендот на повратни информации добиени од нашите клиенти изминатава година. Многу вработени се вратија во канцеларијата и ја продолжија својата работа „во живо“ како пред пандемијата; сепак, еден проблем изгледа влошен. Слабите комуникациски вештини создаваат лизгава патека од несакани последици што може да ги чинат скапо професионалците од Генерацијата З (Gen-Z) и компаниите за кои работат.
Gen-Z стануваат полнолетни и до 2025 година ќе сочинуват речиси 30% од професионалната работна сила. Додека многу компании со нетрпение чекаат да ги видат креативните идеи што помладите вработени ќе ги донесат во нивните индустрии, некои постари професионалци се загрижени дека Gen-Z треба да стекне меки вештини за да се поврзе и ефективно да ги пренесе тие идеи.

Gen-Z е веројатно технолошки најнапредната генерација во историјата, но можно е тоа да имаше висока цена. Прекумерното време пред екраните, влошено со двегодишното заклучување за време на „Ковид-19“, лишија многумина во оваа возрасна група од можноста да ги развијат меките вештини потребни за да се остварат значајна комуникација со другите генерации.
Во некои организации, ова создаде потешкотии – некои од постарите генерации претпоставуваат дека Gen-Z се исклучени и немаат мотивација, додека некои вработени дел од Gen-Z чувствуваат дека не се слупнати и дека нивното мислење не е прифатено. Како резултат на тоа, помладите професионалци може да бараат вработување на друго место каде што би биле професионално исполнети, а бизнисите може да изгубат шанса да учат од свежите, иновативни идеи потребни за долгорочен успех.

Организациите можат да ги премостат комуникациските празнини и да инвестираат во долгорочен успех на вработените и организацијата на неколку начини.
1. Зголемете ги меѓусебните интеракции.
Повеќето луѓе од Генерација З го совладале техничкиот жаргон и сленгот на социјалните мрежи, но некои мора да ги стекнат и секојдневните комуникациски вештини потребни за да се поврзат лице-в-лице. Овие млади професионалци можат да имаат корист од поголема соработка во живо и од поминување помалку време пред екранот. Ако управувате со хибридна работна сила, ова може да биде незгодно. Времето е клучно.
Зачувајте ги состаноците на персоналот и заедничките дискусии за деновите од неделата кога сите се во канцеларија, а не работат од дома. Дозволете им на Генерација З да се сретнат лично со колегите за да стекнат искуство, да учат преку набљудување и да инвестираат во поттикнување на добри односи на работното место.
2. Охрабрете ги менторите и тренерите.
Колку и да сте успешни, секој може да има корист од барањето помош од тренер. Дури и најуспешните професионални спортисти и музичари бараат повратни информации и насоки за да се подобрат. Gen-Z не се разликуваат. Ним им треба советот што може да го понудат искусни професионалци, испорачан на начин што тие позитивно го примаат. Многу бејби бумери тврдат дека со Gen-Z може да биде тешко да се работи и да се намуртат на повратните информации. Но, секој е отворен за повратни информации кога се доставени на начин што го разбира и од некој со кој може да се поврзе.
Наместо да изберете искусен постар директор, размислете да побарате помош од успешен помлад професионалец кој е почитуван меѓу колегите од сите возрасти. Како постар брат или сестра, помладиот ментор може да даде пример и да ги охрабри Gen-Z и да ги научат меките вештини потребни за успешно ангажирање на другите на начин со кој можат да се поврзат лично.
3. Идентификувајте ги заедничкото.
Не е важно на која генерација припаѓате; секој сака да биде слушнат. Секој сака почит на работното место и можност да влијае на другите. Исходот што сите го посакуваме е ист; како ќе стигнеме таму зависи од тоа што нè мотивира индивидуално. Одвојте време за учење и разбирање.
Соберете го вашиот тим за забавни игри и вежби каде соработниците се запознаваат. Охрабрете ги вработените да се интервјуираат меѓу себе за да дознаат што најмногу ценат на работа, дома и во животот. Дозволете му на вашиот тим да се поврзе на начин кој органски поттикнува разговор и поврзаност.
Нашето работно место каде има повеќе генерации е поразновидно од кога било и бара од лидерите да бидат креативни во мотивирањето и поттикнувањето продуктивни односи со вработените. Клучни се силните комуникациски вештини. Не се обесхрабрувајте од генерацискиот јаз во комуникацијата; наместо тоа, премостете го. Негувајте ги вештините преку ментори и разговори лице в лице секогаш кога е можно, што ќе доведе до долгорочен организациски и индивидуален успех. Без разлика на нашата возраст, тоа е еден заеднички исход што сите го посакуваме.
Стејси Ханке (авторка на книгата „Влијанието е редефинирано… Биди лидер каков што требаш да бидеш, од понеделник до понеделник)
извор: https://www.forbes.com