Тешки времиња за „Масерати“: Ќе опстане ли луксузниот автомобилски бренд?

Оваа одлука доаѓа во момент кога Масерати се соочува со сериозни финансиски предизвици. Во првото полугодие од 2024 година, продажбата падна за 58%, а приходот беше намален за 50%, со оперативна загуба од 82 милиони евра

STELLANTIS неодамна донесе одлука да го повлече планираното вложување од 1.5 милијарди евра во Масерати, што ја доведува во прашање иднината на италијанскиот луксузен автомобилски бренд. Ова вложување опфаќаше развој на електрични модели како што се MC20 Фолгоре и електрични наследници на Quattroporte и Levante.

Финансискиот директор на Stellantis, Даг Остеман, изјави дека е потребно повторно да се разгледа распоредот на планираните претставувања на производи за Масерати. Минатата година Масерати забележа загуба од 260 милиони евра, а глобалната продажба падна од 26.600 возила во 2023 година на само 11.300 возила минатата година.

Оваа одлука доаѓа во момент кога Масерати се соочува со сериозни финансиски предизвици. Во првото полугодие од 2024 година, продажбата падна за 58%, а приходот беше намален за 50%, со оперативна загуба од 82 милиони евра. Карлос Таварес, извршен директор на Stellantis, изрази загриженост во врска со позиционирањето на Масерати на пазарот, нагласувајќи ја потребата од подобар маркетинг и појасни пораки за потенцијалните купци.

И покрај овие предизвици, Stellantis претходно изјави дека нема намера да го продава Масерати или да го спои со други италијански луксузни марки.

Одлуката за повлекување на вложувањето дополнително ја комплицира ситуацијата за Масерати, кој ќе мора да најде начини за стабилизација на своите финансии и приспособување на пазарните услови за да ја осигура својата иднина во автомобилската индустрија.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни