Истражувањето, спроведено во соработка со истражувачката агенција The Harris Poll, опфати потрошувачи од 12 земји и откри неколку клучни трендови:
- 96% од испитаниците глобално велат дека практикуваат свесно и одговорно консумирање ужина
- 81% уживаат во сетилното искуство – вкусот и текстурата
- 69% бараат ужини со контролирана големина на порција
„Потрошувачите сѐ повеќе се стремат кон баланс – да уживаат во омилените грицки без да претераат“, вели Мелиса Дејвис, висок менаџер за трендови во Mondelēz International. „Малите порции овозможуваат задоволство без грижа на совест.“
Овие наоди покажуваат дека ужината не е само момент на задоволство, туку и можност за поврзување, свесност и грижа за себе.
Компанијата Mondelēz International продолжува да се прилагодува на навиките на потрошувачите и да ја поддржува идејата за ужина како свесен избор – не само за телото, туку и за умот.