Кога ќе се спојат традицијата од Торино и наследството од Минхен: Италијанскиот гигант размислува да го преземе германскиот бренд

Италијанскиот производител на кафе Lavazza се свртува кон Германија бидејќи се обидува да расте понатаму и да преброди тежок период за индустријата за кафе, која е под притисок од зголемените цени на суровините.

Според миланскиот дневен весник Corriere della Sera, компанијата ја разгледува германската компанија Dallmayr од Минхен како можна цел за преземање.

Разговорите, водени од инвестициската банка Голдман Сакс, се уште се во рана фаза, пишува италијанскиот весник. Спојувањето меѓу брендовите Лаваца и Далмајр се очекува да се одвива првенствено преку размена на акции, во која италијанската семејна компанија би се здобила со мнозински удел во германската компанија. Lavazza не одговори на барањето за коментар, пишува SEEbiz.

Ова би било второ преземање на Lavazza за помалку од две години. Компанијата, основана во Торино во 1895 година, во 2024 година понуди да ја преземе италијанската компанија IVS, втората по големина автоматизирана групација за дистрибуција на кафе и пијалоци во Европа. По успешната понуда за преземање, Lavazza поседува 49 отсто од акциите во IVS и ја задржува опцијата да ја преземе контролата над неа до 2034 година.

Dallmayr, кој израсна од продавница во Минхен околу 1700 година, има годишни приходи од околу 1,2 милијарди евра. Компанијата, која сè уште е во семејна сопственост, е присутна во повеќе од 50 земји и има околу 4.800 вработени. Активен е и во производството на слатки и други пијалоци.

Lavazza ја заврши 2024 година со приходи од 3,35 милијарди евра, што е зголемување од 9,1 отсто во споредба со 2023 година. Профитот се зголеми за 21 отсто на 82 милиони евра. Овие бројки би можеле дополнително да се зголемат доколку се реализира договорот со брендот Dallmayr.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни