Генерација Бета е наследник на Генерација Алфа (оние родени помеѓу 2010-2024), која доаѓа после Генерација Z (1996-2010) и милениумците (1981-1996).
Од 1 јануари 2025, најновата демографска популација, Генерација Бета, ќе започне да го прави својот влез во светот. Оваа група, која се состои од деца родени помеѓу 2025 и 2039 година, се очекува да сочинува 16 проценти од глобалната популација до 2035 година, при што многумина веројатно ќе го доживеат изгрејсонцето на 22-от век, според социјалниот истражувач Марк МакКриндл, кој често се смета за лице кое ги дефинира генерациските етикети.
Генерација Бета е наследник на Генерација Алфа (оние родени помеѓу 2010-2024), која доаѓа после Генерација Z (1996-2010) и милениумците (1981-1996).
“Бета бебињата”, како што се нарекуваат, ќе растат во ера која ќе биде карактеризирана со без преседан интеграција на технологијата во секојдневниот живот. Тие веројатно ќе бидат првата генерација која ќе ја доживее ,,автономната транспортна технологија во големи размери, носливите здравствени технологии и имерзивните виртуелни средини како стандардни аспекти на секојдневниот живот”.
,,Додека Генерација Алфа го доживеа подемот на паметните технологии и вештачката интелигенција, Генерација Бета ќе живее во ера каде што ВИ и автоматизацијата ќе бидат целосно вградени во секојдневниот живот, образованието, работните места, здравството и забавата”, рече МакКриндл во својот блог пост.
Предизвици за Генерацијата Бета
И додека технологијата ќе биде на дофат на нивните прсти, Генерацијата Бета ќе го наследи и општествениот пејзаж кој се соочува со неколку значајни предизвици, како што се климатските промени, урбанизацијата и промените во глобалната демографија. Очекувањата се дека овие предизвици ќе ја натераат Генерацијата Бета да го приоретизираат приспособливоста, квалитетот и соработката.
Иако претходните две генерации беа повеќе еко-свесни отколку нивните претходници, Генерацијата Бета ќе мора да ја преземе одговорноста за да осигури дека одржливоста не е само модна фраза, туку основна очекуваност.
Разбирањето на нивните потреби, вредности и преференци е клучно за да го предвидиме како ќе ја обликуваат иднината на општеството.”
Покрај тоа, социјалната поврзаност веќе станува ретка во современиот свет со порастот на социјалните медиумски платформи, а Генерацијата Бета ќе треба да најде начини да биде поврзана во вистински смисол.